Tuesday, September 23, 2008

(ascult)

ascult
imi pun mainile in poala si
ascult


asta e
tot
ce pot face /
asta e
tot
ce am invatat



(pot s-o fac si
cand durerea curge pe toata suprafata pielii mele si picura
cand tot ce am vrut vreodata e pe fade out


nu vine de la mine
e in mine dar
nu vine de la mine


nu se schimba nimic
doar o fiinta ingenuncheaza pe covor alaturi de
alta fiinta / acum una s-a ghemuit si plange / acum cealalta o ia
de mana si
nu se schimba nimic


ca atunci cand trebuie sa
iei o decizie si
paralizezi si
asta e cea mai buna decizie)




piane si
discuri zgariate si
clinchete


aceeasi nota
repetata
ca tremurul unui copil iarna
la un colt de strada


ce se poate face cu
mine


ce se poate face cu


de unde calm


calmul vine
mereu
din alta parte



uneori, vocile dintr-o conversatie sunt mai false decat
cele care imi canta in casti / uneori totul se lipeste de
frunte si tample ca

cele 2 tipuri de ulei
: uleiul de menta pentru durerile de cap
: uleiul celalalt, cel cu care imi face un semn pe frunte si
nu trebuie sa-l spal




nota pe care o
canta acum e
mai lunga decat poate sa
tina respiratia mea


/ de unde sa iau liniste
de unde sa iau /


trebuie sa tac si
sa fiu bun
daca fac asta nu mint
daca fac asta nu
pot jigni pe nimeni


tacerea are aceeasi forma ca si dragostea


imi apasa umerii


clipoceste inauntru





aerul rece mi se
lipeste de brate


cand se roteste
ventilatorul nu
mai are aripi si
e un disc continuu
dintr-o singura bucata


am scos la balcon florile din camera


uneori picaturile de apa de la
aerul conditionat al vecinilor de sus
se lovesc de marginea balconului meu
acoperita cu tabla


vreau sa-mi fie frig
vreau sa fiu treaz
pana la capat


acum e
zgomotul ventilatorului si
se intind spre mine din boxe
note lungi si calme ca
niste mangaieri




sunete de pian şi clinchete suprapuse.



noaptea maşinile trec mai rar şi huruitul lor se aude mai tare.



spaţii goale – cum să umpli spaţiile goale –

sa fac spatii goale

multe

inauntru



vreau să învăţ lucruri noi.



ochii ţintă în ecran – până se fac roşii– până trebuie să-i acopăr cu palmele.




[tricoul meu negru se lipeşte de corp. ca linistea
tricoul meu negru de pe care culeg scame când ceilalţi dorm
tricoul meu negru se electrizează
mă electrizez]

No comments: