Thursday, September 25, 2008

(liniste)

tu ai toata
linistea de care am nevoie
tu esti toata
linistea de care am nevoie


linistea care
vine peste mine cand
ma rog si mi se
misca numai buzele e altfel
linistea care apare
cand imi pun castile in
urechi si
ascult e altfel





felul in care ma misc inainte de somn
mirosurile care apar cand
deschid geamurile si
totul e aproape
totul e un mesaj de la
cineva



sau cand miauna un pisic afara
stiu ca e acelasi
l-am vazut odata
cand ma intorceam acasa

era langa restaurantul din
subsolul meu si

mieuna



m-am aplecat deasupra lui
avea o boala de piele
o pata rosie mare langa
ureche si
una pe spate
daca l-as fi atins acolo ar fi
sangerat

am inchis ochii si

l-am mangaiat

pe cap

apoi pe botic

a venit m aproape

nu stiam ce sa fac

ma temeam



m-am ridicat
am intrat in casa
m-am spalat atent pe maini
m-am dat cu acid boric
si m-am uitat toata ziua la
palmele mele
daca nu apar pete rosii





era ca la rasca
ne intorceam noaptea din
barul de la marginea satului cand
am auzit cum
miauna un pisic

ne-ai spus ca
toata lumea aduce la
manastire motanii mici de
care nu m are nevoie si ca
nu tb sa
aducem si noi animalele pe
care le intalnim in sat
asa ca nu ne-am
apropiat de ei
dar au inceput sa
mearga dupa noi
si au mers asa un kilometru



eu n-am
intrat in camera
m-am asezat pe
unul din scaunele impletite din
hol si
unul dintre motanii aceia mici a
venit la mine
avea o laba ranita
cand l-am luat in
brate mi-a
umplut
hanoracul de
sange / nu stiu cum a
mers dupa noi tot
drumul
nu stiam sa fac altceva decat
sa-l mangai
sa-i strang labuta cu
o bucata de panza

1 comment:

Anonymous said...

nu vreau sa comentez textu, insa vb numai de forma - transferul acesta de cuvant din aceeasi propozitie, idee daca vreai, pe un alt rand, are menirea sa tina in suspans, sa te mentina "la text", etc... (am impresia ca urmanov ne zicea desprea asta) - la tine doar introduce greutati in lectura, sa-l utilizezi mai putin in orice caz. pace.

vladislav