Friday, April 4, 2008

(numai pentru mine)

vreau să faci ceva numai pentru mine –


să dansezi cu mişcările tale dezarticulate sau


să şopteşti –


când se întâlnesc cu oamenii care le plac, unii pun întrebări multe sau vorbesc despre ei, ca să impresioneze – eu nu voi spune nimic – îmi voi suge limba – îmi voi trece ace prin piele – pentru tine – un fir care trece prin pielea mea şi
toate găurile se infectează –


voi sta nemişcat, cu mâinile pe genunchi, palmele deschise, ca un căuş –





îi aduni în inima ta, înainte de somn – eu, când fac asta, stau în genunchi – fiecare, în inima ta, cum i-ai pune palmele pe creştet – i-ai lipi fruntea de umărul tău – ţi-ai ţine respiraţia – eu, când fac asta, stau în genunchi –





alegi darurile – o brăţară merge pentru cineva, un parfum pentru altul, pentru tine nu alegi nimic, pentru tine alege altcineva, pentru tine răspunde altcineva – felul ăsta de a asculta a fost inventat special pentru mine – felul ăsta de a fi aproape, special pentru mine –





un fel de a vorbi – cu pauze lungi, tăcerea cea mai importantă – uneori cu ochii închişi – o căldură care se extinde. spunea că, uneori, când vorbeşte cu cineva, faţă în faţă, fără să se atingă, cuvintele ies de la ea din inimă şi intră în inima celuilalt – alteori se adună între ei, ca un perete –





imaginez un fel de a vorbi – când sunt mai mult de 3, spunea ea, îşi face loc între voi un alt limbaj, limbajul pe care îl foloseşti pentru public – un fel de a vorbi în care, doi sau trei, staţi împreună, aşezaţi undeva, daţi din cap, în acelaşi ritm, căldura dintre voi are un contur pe care poţi să-ţi treci vârfurile degetelor, pe care puteţi să vă treceţi vârfurile degetelor –

4 comments:

plato_on_skateboard said...

continua sa fii egoist ci nu narcisist indecis (cum esti de f multe ori) in textele tale. mi-a placut. continua

Anonymous said...

“un fel de a vorbi – cu pauze lungi, tăcerea cea mai importantă” – ar putea fi o conexiune speciala dintre 2 sau m. multe persoane. Intre cei care vorbesc apare ceva intim, se intimpla un lucru angelic; spatiul dintre ei este umplut mai mult de caldura. Cum spunea M. Serres: “de fiecare data cind doi sunt alaturi, hermes apare”.
Deasemenea imi place fragmentul cu darurile – un alt mod de ‘a te conecta la cineva’.

khora said...

plato: mi-e dor de tine. mi-ar fi rusine s-o spun altundeva, dar pe blogul asta spatiul e al meu si e prietenos, asa ca o spun:)

ion: da, si exista f multe moduri de a te 'conecta' - si unul dintre cele care-mi plac cel m tare e sa te descentrezi cumva, sa te treci pe al doilea plan si sa fii atent la celalalt - asta ajuta, sau ma ajuta pe mine, in tot cazul

daca vrei, hai sa incercam sa facem o lista cu modurile astea de a te conecta

Anonymous said...

un alt mod de a te conecta la cineva este sa te comporti ca si cum te-ai intilni cu celalalt pt. prima data (de fapt asa si este, fiindca celalalt este in fiecare moment altul), adica ambii sa fiti prezenti intr-adevar in aici si acum.
este un fel de relatie eu-tu despre care scrie martin buber, o relatie care o poti experimenta absolut cu orice