Tuesday, January 27, 2009

(keyword analysis)

khora

(e conceptul meu favorit de la derrida)


camera anecoida
camera anecoica
camere anecoice
anecoica

(am citit la john cage despre ce e aia o camera anecoica. si despre cele 2 sunete pe care le auzi acolo. textul e aici si maria l-a comentat f frumos)

no-go-zone

(e un concept f misto de la hakim bey. gasiti textul despre asta aici


pizde cusute

(nu vreau sa-mi imaginez cum e asta. am vazut odata buze cusute si a fost suficient de creepy.)


ma electrizez

(eu ma electrizez cand ma atinge o pers f apropiata, pe neasteptate. sau cand mi se spune un lucru f frumos)


sa ma i-a

(aha, un pic de gramatica nu conteaza)


khora masaj

(nu vad legatura intre astea doua. poate o fi existand, dar nu reusesc sa-mi dau seama)


tatuaje cu aripi

(nu-mi plac tatuajele cu aripi. sunt asa, prea de spectacol - ca si cum lucrurile pe care le fac eu n-ar fi si ele de spectacol :)))) )


cum sa iti faci o bratara

(am incercat de vreo cateva ori sa fac bratari pt mine, din tot felul de chestii m vechi care se rupsesera. le-am daruit pe toate. si m cunosc cativa oameni care fac la fel)


fut tare si apasat

(nu fac niciodata asta. si nu-i inteleg pe cei carora le place asta.)


pata rosie pe frunte, tampla

(imi apar pete rosii pe frunte si tample in timpul migrenelor. imi apareau si cand eram high, sub iarba)


Soundscape

(am zambit cand am vazut asta - sper ca persoanei care a cautat i-a placut textul in care descriam soundscape-ul dintr-o farmacie)


cum sa te lasi de masturbare?

(cand ai o persoana careia ii promiti. cand iti dai seama ca o faci din disperare, daca o faci asa cum o fac majoritatea. cand iti dai seama ca asta nu conteaza asa de tare si ca poti avea si alte surse de placere. cand vrei sa masturbezi pe altcineva, nu pe tine, atunci cand el / ea vrea. cand placerea ta nu m conteaza asa de tare. cand te descentrezi. cand te gandesti de ce o faceai pana acum si niciun argument nu e ok. cand ai dragoste pentru altii. si pentru tine. si dragostea te infasoara astfel incat nu m ai nevoie sa te masturbezi, dar stai asa, nemiscat, in dragostea ta, si nu faci nimic, si nu te m gandesti la tine, dar la altcineva, la cel de unde vine dragostea asta.)


cum vezi la counter prin perete

(nu inteleg)


sa ma ia

(sunt cateva persoane care as vrea 'sa ma ia', in fata carora ma fac mic si nu m vreau nimic altceva decat ceea ce vine din partea lor, decat ceea ce vor ele, decat sa fie totul in regula cu ele.)


acid boric moarte

(nu ma gandeam niciodata la moarte in conexiune cu acidul boric. poate alti acizi, cu alte mirosuri - dar acidul boric ma duce cu gandul la dezinfectie, nu la moarte.)


stau in genunchi in fata ta

(imi amintesc de o persoana foarte draga, de cateva ori stateam amandoi in genunchi, fata in fata, si zambeam si vorbeam impreuna si voiam sa ne spunem totul - si totul era numai caldura si apropiere si dragoste.)


am fost aici

(poti pur si simplu sa fii aici - asta e una dintre practicile mele favorite - sa fii atent la tot felul de senzatii si la ceea ce se intampla cu tine - unii numesc asta 'mindfulness' - si despre asta incercam sa scriu o vreme, in perioada in care adi imi spunea ca sunt prea centrat pe corp. mecanismul asta se poate extinde asupra m multor chestii - asupra cuvintelor altuia, de exemplu, sau asupra prezentei lui / ei alaturi de tine.)


tatuaje antebrat

(voiam o vreme sa-mi fac tatuaje pe antebrat cu sarpele ouroboros. asa, ca un fel de simbol al practicilor mele de pe timpul ala. am renuntat acum, acum vreau sa fie doar niste tatuaje care sa semene cu niste bratari, neregulate, cu o forma cat m fluida)


cosmina.m@yahoo.com

(e adresa unei alte persoane f dragi - dar cu care am intrerupt cumva contactul, nu stiu de ce - si ma tem sa-i scriu din nou, ma tem sa-l reiau. cred ca stii si tu frica asta, in momentele in care iti amintesti de o persoana f draga, dar te temi sa te apropii de ea - sau iti place f tare de cineva pe care il / o vezi intr-o cafenea, dar te temi sa te apropii de el / ea - sau abia ai cunoscut pe cineva, si te temi sa te apropii de el / ea, te temi ca o sa-l / s-o deceptionezi, ca nu veti fi ok unul cu celalalt, ca va regreta ca te-ai apropiat. si frica asta e ceva care blocheaza.)


adevarul ne face liberi

(si dragostea tot. nu stiu alte metode. unii spun ca singuratatea te face liber - sau ca poti fi liber numai in singuratate - nu stiu, poate, dar pt mine libertatea e ceva care tine de relatie)


tatuaje labuta

(asa de frumos ar fi sa spun 'mi-am facut un tatuaj pe labuta' sau 'ce-i cu tatuajul asta de pe labuta ta' :) ar fi f nice :) )


periuta uzata

(sunt unii care se simt ca niste periute uzate. sau voiai sa stii ce poti face cu o periuta uzata? pot incerca sa fac o lista de chestii :) pe care le poti face - poti s-o pui in rama, de ex, si sa strangi de la altii periutele lor uzate si sa le duci intr-o expozitie - asta pt 'artisti', daca gasesc o idee faina care sa stea la baza proiectului astuia :P, poti sa o duci la reciclat, poti sa-ti amintesti de perioada in care o foloseai - tot felul de chestii se pot face cu o periuta uzata :) )


despre khora

(despre 'khora' lui derrida sau despre mine?)


cum imi tin respiratia

(mie nu-mi place sa-mi opresc respiratia, imi place sa respir f incet si sa stau nemiscat - si sa-mi mentin atentia pe ea si pe caldura din palmele mele, pe atingerea omoplatilor de perete sau de speteaza scaunului, pe genunchii lipiti sau pe tot felul de alte chestii. uneori se opreste de la sine, atunci cand respiri fffff incet. lumea spune ca diogene a murit asa :) tinandu-si respiratia multmultmult timp. mi se pare una dintre cele m frumoase variante de sinucidere :P daca ar fi posibila)


plato_on_skateboard

(mi-e dor si mie de blogul lui)

8 comments:

active center said...

mi a placut postul asta :)

Unknown said...

si mie mi-a placut f mult, am intrat cu totul inauntru :)

plato_on_skateboard said...

bai ... e fain. pace pace pace da

Anonymous said...

nu vreau sa scriu doar imi place.
o sa citez - ca sa pot lega si de postul de pe celalalt blog. in care ti-ai dori sa poata lumea pluti prin textele tale.
iti arat unde am plutit- lasat pe spate, lecturat, atins fara eforturi, in pace si fluid de tot

1. ma electrizez

(eu ma electrizez cand ma atinge o pers f apropiata, pe neasteptate. sau cand mi se spune un lucru f frumos)

2. and 3. ma electrizez

(eu ma electrizez cand ma atinge o pers f apropiata, pe neasteptate. sau cand mi se spune un lucru f frumos)

tatuaje cu aripi

(nu-mi plac tatuajele cu aripi. sunt asa, prea de spectacol - ca si cum lucrurile pe care le fac eu n-ar fi si ele de spectacol :)))) )


cum sa iti faci o bratara

(am incercat de vreo cateva ori sa fac bratari pt mine, din tot felul de chestii m vechi care se rupsesera. le-am daruit pe toate. si m cunosc cativa oameni care fac la fel)

and and and

stau in genunchi in fata ta

(imi amintesc de o persoana foarte draga, de cateva ori stateam amandoi in genunchi, fata in fata, si zambeam si vorbeam impreuna si voiam sa ne spunem totul - si totul era numai caldura si apropiere si dragoste.)


am fost aici

(poti pur si simplu sa fii aici - asta e una dintre practicile mele favorite - sa fii atent la tot felul de senzatii si la ceea ce se intampla cu tine - unii numesc asta 'mindfulness' - si despre asta incercam sa scriu o vreme, in perioada in care adi imi spunea ca sunt prea centrat pe corp. mecanismul asta se poate extinde asupra m multor chestii - asupra cuvintelor altuia, de exemplu, sau asupra prezentei lui / ei alaturi de tine.)

si si si
cred ca stii si tu frica asta, in momentele in care iti amintesti de o persoana f draga, dar te temi sa te apropii de ea - sau iti place f tare de cineva pe care il / o vezi intr-o cafenea, dar te temi sa te apropii de el / ea - sau abia ai cunoscut pe cineva, si te temi sa te apropii de el / ea, te temi ca o sa-l / s-o deceptionezi, ca nu veti fi ok unul cu celalalt, ca va regreta ca te-ai apropiat. si frica asta e ceva care blocheaza.)

end. adevarul si dragostea ne face liberi. si acceptiunea faptului ca le cautam pentru ca sa nu fim singuri. poate

angela

khora said...

multumesc mult tuturor

Vadim said...

ce huinea. curatenia curateniilor - asta pot spune despe textele tale. imi place acesta, in pofida stilului impecabil sau poate datorita lui. desi este ceva brutal, chirurgical in tehnica asta sterila, ca intr/o sala de proceduri, unde iti iau sange din vena.

imi place

fut tare si apasat

pata rosie pe frunte, tampla

acid boric moarte

Maria said...

foarte inspirat!!! mi-au adus pace versurile din
cum imi tin respiratia

radiowhisper.com said...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!