Tuesday, October 16, 2007

(icoana)

m-am invelit cu plapuma si mi-am pus pe mine toate hainele cu care am venit / 2 tricouri / 2 hanorace / 2 perechi de pantaloni / m-am lipit de perete si dardai.

e o icoana pe peretele de langa geam / barba e o umbra pe fata lui / si-a ridicat o mana a binecuvantare / tine evanghelia in cealalta.

am luat-o de pe perete si am tinut-o in brate. mi-am trecut degetele de-a lungul crapaturilor din lemn / erau niste pete cafenii / nu mi-am dat seama de la ce sunt, de la cafea sau de la sangele cuiva care a stat aici inaintea mea / am zgariat putin petele cu unghia, apoi am stat asa, cu icoana in brate, pana am adormit.

1 comment:

Anonymous said...

"erau niste pete cafenii / nu mi-am dat seama de la ce sunt, de la cafea sau de la sangele cuiva care a stat aici inaintea mea"
niiiice... fac obsesie din imaginea asta.
e puternica...